Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 30 juni 2012

De tafelloper

Na heel wat dubbele stokjes is de tafelloper dan eindelijk klaar. Zonder patroon aan de slag gegaan en redelijk tevreden over het resultaat. Dit haakwerk is echt overal geweest: bij de speeltuin, in het bos, op het terras en dan nu op de eindbestemming beland.
Het volgende project gaat een speelgoedtas worden, en ik ben van voornemens om dit ook van grannysquares te maken.
Ik wens jullie een heerlijk (haak) weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten