Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zondag 5 augustus 2012

Patroon roosje haken

Roosje haken

haak 76 steken
1: 1 stokje in de 5e steek van de haaknaald. Stokjes haken tot het einde.
2: 1 losse, vaste in het eerste stokje.
* sla 2 steken over, 8 stokjes in de volgende steek, 2 steken overslaan, vaste in de volgende steek *
3x herhalen
* 3 steken overslaan, 12 stokjes in de volgende steek, 3 steken overslaan, vaste in de volgende steek *
3x herhalen
* 4 steken overslaan, 15 stokjes in de volgende steek, 4 steken overslaan, vaste in de volgende steek *
3x herhalen.
Een lange draad overhouden voor het vastzetten van de roos. Rol het haakwerk op en breng het in vorm. Neem de lange draad en haak de roos vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten