Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

vrijdag 23 maart 2012

Blogger, waar ben ik nu in beland?

Na vele inspiratiezoektochten voor haakprojecten, kwam ik erachter dat ik met grote regelmaat uitkwam op Blogger. Geen idee wat het is, wat het inhoud en hoe het werkt.. en erg technisch ben ik ook niet aangelegd. Maar uiteindelijk de stoute schoenen aangedaan, me in het diepe gestort en me maar aangemeld bij Blogger, in de grote hoop dat ik eraan uit ga komen waarin ik beland ben.
Ik ben benieuwd of ik dit uberhaupt ga begrijpen, maar ik zal me er even in verdiepen en mezelf vooral een kans geven om het onder de knie te krijgen. Ik hoop dat het me wel gaat lukken, omdat ik erg enthousiast raak van al die blogs met mooie foto's. Erg inspirerend en dat wil ik ook graag kunnen zijn voor een ander, 'fingers crossed'. Ik doe mijn best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten