Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

woensdag 13 juni 2012

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik niet heerlijk gehaakt heb. Dit eenvoudige tasje, zoals hierboven is weergegeven, is een van de vele resultaten. Het leuke is ook nog dat ik het reeds verkocht heb! Niet dat dit het doel is van mijn haakwerk, maar wel leuk. Inmiddels met andere projecten begonnen, hier later meer over en nog veel meer 'haak things to do' op mijn lijstje staan... inspiratie genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten