Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 7 juli 2012

gehaakte gymtas

Gehaakte tas bijna af




Onlangs via Bol.com een boek besteld: Granny squares haken. Een absolute aanrader voor haakliefhebbers, just a must a have. Natuurlijk direct opgewonden geraakt van alle  mooie haakprojecten die hier in weergegeven staan. Na wikken en wegen de gymtas gekozen. Mijn zoontje is pas 3, dus gymen zit er niet echt bij, maar ik dacht handig om alle duplo in te bewaren. Dus mijn wolemmers omgekeerd en gezocht naar (jongens)kleuren. En zie hierboven het resultaat. Ik ben al trots, maar ik ben er nog niet, ik moet nog een hengsel haken en bevestigen. Maar ik kon niet langer wachten om het te delen met mijn blogbezoekers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten