Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 4 augustus 2012

en nog meer grannysquares...


Wat is het toch heerlijk werk die squares. De middelste squares komen uit een haakboek, dat was even tellen en voor het eerst moesjes maken, hartstikke leuk. Je krijgt dan een soort sterpunt. En de rest is gewoon weer de basispatroon van grannysquares. Herhalen, herhalen en herhalen, rustgevend dus en oh zo verslavend.
En wat ik nu met al die squares ga doen, geen idee... de kleuren lijken me wel iets voor een winterdeken of misschien wel een sprei?! We zullen het zien.
Veel haakplezier allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten