Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 31 maart 2012

Hippe Eiwarmers

Makkelijk en leuk klein project
Nog even de tijd om me voor te bereiden op het paasontbijt, dus aan de slag met een patroon voor eiwarmers. Zie hier het resultaat. Een makkelijk patroontje en het hip gemaakt met borduurgaren en kraaltjes. Nog ergens roosjes op de kop getikt, en die bovenop geplaatst. Erg 'girly' maar ik word er vrolijk van. Nu nog een vrolijke en hippe broodmand haken, en daar ga ik me dit weekend maar eens mee bezig houden. Fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten