Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zondag 1 april 2012

Gehaakte bloemenonderzetters

Mijn gehaakte roze bloemen onderzetters!
Hallo allemaal,

Ik heb op internet weer een nieuw patroontje gevonden voor onderzetters. Wat is het internet toch ideaal om patronen op te snorren! Bedankt daarvoor. Van een gevonden patroon heb ik deze bloemen van gehaakt. Een lekkere felle, zomerse kleur vind ik zelf. Lijkt me gezellig staan op de tuintafel tesamen met een paar glazen gevuld met prosecco... al is die zomerse warmte nu nog ver te zoeken. Maar onder Pip kopjes gevuld met koffie, staat het ook leuk hoor. Ik heb ook nog een ander patroon van onderzetters gevonden, maar die variant heb ik nog niet op de foto gezet. Zelf ben ik nog aan het zoeken hoe deze site werkt, als ik er meer handigheid in heb gekregen, zal ik tutorials gaan aanmaken. Maar hoe ik nou die labels krijg, dat is me nog een raadsel. Maar goed, al oefenend zal ik er wel aan uit komen. Ik ben al trots dat ik dit al aardig onder de knie kan krijgen. Een fijne zondag allen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten